onsdag 2 juli 2008

Blir ett bildlöst inlägg. För trött för sådana aktiviteter, försöker hålla mig vaken till Hotel Babylon som jag och Kim skulle se ikväll, hah. Han och lillfisen tar upp heela sängen just nu, funderar på om man ska vara så fräck och gå och lägga sig i syrrans säng och sova. För om det är någon gång Kim verkligen provocerar mina små goa PMS nerver så är det när han sover. Jag säger snällt och fint efter en smek på typ kinden; "Älskling, ska du inte ta av dig kläderna och krypa ner under täcket och sova istället?". Kim brukar ALLTID då titta på mig som att jag är galet dum i huvudet och svara: "Men jag sover inte!!!". Jag försöker att inte bli irriterad, alla som känner mig vet hur skabbigt jag tycker det är med kläder som man har haft på sig hela dagen i sängkläder. Så jag säger fint igen; "Älskling, nu har du snarkat ganska länge, ska du inte ta av dig kläderna och krypa ner under täcket istället?". Då får man det sedvanliga svaret: "Men jag sover inte, jag tittar på TV."


Sen fortsätter han snarka. Jag blir så irriteeerad. Vet att det kanske inte är någon större grej. Men när det blir så varje kväll är det faktiskt irriterande, som in i helvette! Jag vet att han inte tittar på TV då filmen han såg på började kl 21 och var slut för långt över en timme sedan. Dessutom ligger han med halvöppen mun och snarkar, allmänt skabbigt tillstånd. Hah, kanske låter elakt. Men karlar som sover som han ligger just nu ser skabbiga ut, speciellt med alla kläder på. Men jag älskar min skabbkarl iaf *S*. Nej usch, vad irriterad jag blir. Ska göra ett nytt försök.


"Älskling, ska du inte ta av dig kläderna och lägga dig ordentligt?"
"Jo, snart"
"Du är medveten om att du har sovit ganska länge nu va?"
"Mmm.."


Och nu ligger han och snarkar igen. Med halvöppen mun så det ser ut som han har typ kaningaddar upp till. Fy fan vad man kan irritera sig på sin karl. Vissa dagar är det tom störande för att han tuggar på ett visst sätt.


Hah, men jag har hellre min "skabbkarl" som han är, än ingen Kim alls. För jag älskar min Kim.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, din Kim påminner om min mamma när hon sover :P hon pratar massa i sömnen och snarkar också för den delen!