fredag 4 juli 2008


Ny bild på världens sötaste kille! Nu har jag vart duktig tycker jag, känner mig ambitiös och grym, hah. Idag har det varit såå varm och såå mysigt. Åkte iväg med 11:27 tåget till Jakan och drog till plaskis nere vid Maria Kyrka med Linda och Zandra. Självklart hade vi med oss picknick doningar. Men så mycket fick jag inte i mig, hällde mest i mig vätska. Vid 13 tiden skulle Olivfisen till S, när vi hade lämnat honom somnade Zandra så vi passade på att kika lite i centrum. Eftersom att jag är typ galet fattig den här månaden så vart det inte så överdrivet mycket shoppande. Blev ett till par badbyxor till lillfisen (SNÄLLASTE moster betalade hälften) som jag har tittat på enda sen jag köpte hans vårjacka i 1års present, så nu slog jag till. Om vi åker och badar imorgon så ska jag knäppa ett gäng bilder på min snyggve i sina fina nya badbyxor, till och med Kim blev glad över att jag äntligen köpte dom. Och så blev det en badboll, men jag blev galet besviken. Vi gick in på BR och klampade direkt till badleksakerna. DET SUGER, till tjejer finns det hur mycket rosa som helst med prinsessor på osv. Jag skulle vilja att Olivfisen fick en badboll med nalle phu, varför förklarar jag snart. Men det enda som finns för pojkar är typ "BR-badbollar". That sux. Idag vid plaskis så åkte det runt en typ Nalle Phu som man kunde rida på i poolen och Olivfisen pekar och börjar ropa "Thuu Thuu", vilket betyder Nalle Phu, för han pekar sin planch över spjälsängen hemma och säger samma sak. Men men, han gillade badbollen väldigt mycket iallafall, tur var väl det.
Allt flyter på som på räls mellan Oliver och S. Idag när jag skulle gå fick jag en kram och en stor puss på munnen. Sedan vinkade han och sa "bah bye mamma". Och nu på msn berättar S för mig att han bara tänker åka utomlands någon vecka, SKÖNT. Då kommer han inte vara bortglömd när han kommer hem. Visserligen visar jag bilder på S för Olivfisen varje dag och säger "titta där är din pappa", men 3 veckor räcker nog inte bara bilder. Visst att det räcker någon vecka, men inte mer.
Nu ikväll ska jag nog sova tidigt med Olivfisen, mysa en heel del på Kim först dock. Men sen ska det sovas för det blir bad imorgon också om vädret tillåter mig det!! Då måste jag få lite färg på benen alltså.

Inga kommentarer: