söndag 6 juli 2008


Förstår mig inte på dessa bloggdesign grejer i blogg.se. Håller mig nog här ett jävla bra tag till, kanske tom lyckas piffa upp den här bloggen lite till. Kanske tar och lär mig photoshop eller något annat jätteroligt bildprogram och blir jätte duktig på att göra snygga saker att dekorera bloggen här med, så kanske jag inte stör mig på att styckesindelningen inte blir som jag vill, nåja. Time will tell.
Idag har vi haft storstädning. Tvättat en massa, städat hela rummet och fått undan massa leksaker han inte leker med längre, det mesta i nyskick. Så får se om jag pallar bråka mer på tradera med att få iväg saker eller om jag helt enkelt sparar, Olivfisen är förhoppningsvis inte mammas enda skatt. Han är så söt, så fin. Jag är så trött att jag ser suddigt men jag skakar fortfarande.
Bunke, jag älskar dig. Vi måste vara vänner, jag är väldigt väldigt förstörd bara av tanken på att vara utan dig.
Är iallfall glad över världens finaste Kim, som bakade bullarna jag hade tänkt baka. Älskade älskade du.
Trött, trött. Vågar man somna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad stor han har blivit! :OOO
Jag måste träffa er snarast!!

Anonym sa...

Vad stor Oliver har blivit, blev helt chockad... haha.. Ha det bra! // Ema ;)