torsdag 3 juli 2008

Dagar som dessa saknar man tiden på BB. Du behövde inte gör ett skit mer än att äta, byta bajsblöjor och amma. Låg ner i princip hela dagarna. Nu vaknar man helt slut på morgonen och måste orka med fullt ös på en gång, inga cigg hemma inte. Jag är bara så trött på SL's jävla buss strejk som ska förvärra allt för mig! Umgänget med S blir inte alls som det ska vara. För jag måste anpassa det utifrån när jag kan låna någons busskort osv. Så jäkla störande. Jag vet iaf att S ska åka till Uppsala och läggas in för operation om 5 dagar, alltså på tisdag. Så jag borde nästan ge honom umgänge på måndag. Hm, ja vi får se. Vi hade en liten diskussion igår hur vida det är lämpligt att åka bort i 3 veckor utan prata med/träffa sitt barn på 15 månader. Men det är hans val, jag bara tänker inte ta allt det här vi har gått igenom en gång till, då är det tragiska i slutändan att det blir Olivfisens förlust. Det är det ju inte heller värt, suck. En sån satans cirkus.





Nej, nu ska jag nog orka klä på mig så jag kommer iväg till S någon gång detta år. Så satana vad ont i nacken jag har. GE TILLBAKS MINA BUSSAR!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där kortet minns jag. han var så liiten :D love you gums! puss