tisdag 1 juli 2008


Filmen var helt underbar, skulle lätt kunna se den om och om och om och om igen..
Dock var det jättejobbigt att somna utan lillfisen hemma, så nu blir det verkligen under några omständigheter inget mer sova borta för min lillfis på vääääldigt länge. Men det hade gått jätte bra hemma hos min mamma, han hade ätit och sovit precis som han skulle. Med sig hem fick han 9 kalsonger, en jättefin docka och en polisbil (som SJÄLVKLART låter:). Men han älskar både dockan och bilen och jag tycker kalsongerna är supersöta så det tackar vi bara och tar emot för. Grymt mysigt att han sover som han ska även när han är med andra nu. Mamma och hans gudfar träffar han ändå inte direkt varje dag...
I söndags var vi och badade med Kim, Kim's mamma, styvfar, lillebror och så min kära syster. Vi kom inte till badplatsen förrns ganska sent in på eftermiddagen då det var en sjuhelvettes resväg, men vi hade med oss en massa kex, saft samt middag till ungarna så vi klarade oss alldeles utmärkt. När vi kom tillbaka hem till Kim's mamma så drack Olivfisen välling och somnade på stört. Igår gjorde vi inte mer än att se till att ta oss hem. Jag hade gärna stannat en natt till eller två, men självklart ska det vara jävla bussar som strejkar så hade jag inte åkt hem med bussen igår hade jag fått åka land och rike runt med tunnelbana och pendeltåg, kände inte riktigt för det alltså.
Idag var det tänkt att Olivfisen skulle till S, men eftersom bussarna strejkar o jag inte har råd med alla resor och S vägrar hjälpa till med pengarna så stannar vi hemma idag. Är vädret lika fint när min grinolle har vilat går nog jag och Linda ner till badet med ungarna.
Nej, nu ska jag kasta ner grinolle i vagnen o se om han kanske vill vila en stund...

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är den fin, lekparken alltså!! Jag har gått förbi och suktats för att jag ville gå in och leka men det verkar lite småkonstigt om en 23åring går in själv och leker. Var tvungen att låna syrrans barn för att få leka där! ;) Alla verkar bo i kallhäll helt plötsligt! ;)