torsdag 6 mars 2008


Min lilla skitfis. K har jobbat ett par dagar nu, känns annorlunda.. Men ändå jätte skönt att få vara själv med Olivfisen hela dagarna igen. Har inte så mycket att skriva om, vet inte varför fingrarna verkar ha torkat ut här.
Vi var hos min mormor och morfar igår, morfar fyllde år. Jag hade varit kreativ nog och valt present själv i år utan att rådfråga någon annan, det blev en kamera och gubben var urlycklig :) Så det är jag nöjd med. Trodde inte dagen skulle bli så mycket bättre (K var ledig), men mitt upp i allt ringer dom från Säby Waldorf och säger att Olivfisen har en plats från augusti, dom ska öppna upp en helt ny småbarnsgrupp så datum för inskolning fick jag i princip välja själv lät det som. LYCKA! Som jag kanske tidigare nämnt så har dom sojälsängar, übermys! Så får se när vi ska få en tid att gå på möte och planera inskolningen och faderuttan.
Nej nu, social med Malin medans lillfis sover. Tjohej!

Inga kommentarer: