lördag 8 mars 2008


Var så grymt fint väder i torsdags, var ute lääänge i solen. Älsklingen somnade tidigt, skönt tyckte jag. Hah, sedan vaknade han igen kl 23 och satt och jollrade till 2. Han vågar sitta på dom här små hästarna (som har ryggstöd) så länge dom står stilla, men råkar han rycka till så det börjar gunga blir det läskigt. SÖTNOS. Det var första (och tacka allt runtomkring för enda) dagen någonsin som han bara vilat en gång på dagen. Satan i gatan vad sleten man var när man kastade sig i säng på kvällen sen. Är så glad att han är så snäll, så mysig. Världens finaste. Min ögonsten. Åh, vad jag älskar. KÄRLEKEN ÄR SÅ UNIK! Det är så häftigt. Alla mammor har verkligen en unik kärlek till sitt barn, inget kan liknas med den. Inte ens en annan mammas kärlek till sitt barn. Det är så jävla häftigt. VÅRAN ALLDELES UNIKA KÄRLEK. Jag får ofta frågan om jag ångrar Oliver, det är en alldeles för dum fråga för att ens svara på. Min son, min lycka. Så har det varit enda sen jag plusade! Min sanna lycka ligger i min sons leende. Visst är han söt när han sover, men som goast är han när han ler och skrattar. Det enda jag önskade mig var ett lyckligt barn, det har jag fått. Tack.
Jag är även överlycklig över Sarah och Cissi. Jag och Sarah hoppas på fin fina barnbarn om ett antal år. Sarah är ett sånt otroligt fint stöd och Cissi är en helt sjukt underbar unge. Det går inte att tycka illa om någon av dom. Trotts att det skiljer ett halvår så har ungarna skitkul ihop. Oliver och Cissi. Vingklippta änglar. Sanna lyckorus. Tack för att ni finns, båda två.

Inga kommentarer: