onsdag 12 mars 2008


Nu är lillfis snorig och rosslig igen. Han tycks bli det efter varje gång vi har varit hos K. Undra om det är för katterna eller något annat, har iallafall ringt BVC och dom ska ringa upp, ska kolla om dom kan kolla om han är allergisk eller så. För om han är det kan vi nog inte åka dit, iallafall inte så ofta och regelbundet som vi gör nu. Annars kanske det är för att isoleringen i deras lägenhet verkligen SUGER, skitkallt överallt. K ringde dit Svenska bostäder när vi började träffas och dom sa att dom fixade isoleringen på det fönstret i rummet vi är, men det drog fortfarande. Så han har dragit silvertejp över hela fönstret, samt lagt dit en handduk. Men ändå är det för jävla kallt. Nåja, får se vad våran BVCsköterska säger. Hon är bra, väldigt bra.
Till en höjdpunkt. MIN ÄLSKLING KAN GÅ! Igår släppte han taget om händer, bord och allt vad det heter och gick själv. Så superduper världens duktigaste lilla kille! Jag är så stolt, så jävla stolt. Dessvärre är han hängigare idag än igår så idag orkar han inte lika mycket, mitt kära, älskade och vackraste barn. Det enda jag har, den finaste och viktigaste som finns. Älskling. Att se hur lycklig han var och applåderade åt sig själv, fick mig att fälla en massa massa mammatårar, av ren glädje för mitt barn. Han är så duktig. JAG ÄR SÅ STOLT.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sicken sötnos, leendet får en att smälta! :'D gullunge!