fredag 27 juni 2008



Imorgon ska Olivfisen sova hos sin mormor och jag, Kim och min kära syster ska på bio! Vi ska se Sex and the city filmen. Har älskat sex and the city så långt jag kan minnas och sett boxen från sässong 1-6 ett antal gånger. Så det ska bli riktigt mysigt, tack mamma för biocheckarna!! Efter bion åker vi 3 hem till Kim's mamma och sover.

De senaste dagarna har vart helt okej. Lillfisen håller på få en massa tänder så det har varit en massa bajs och en massa gnäll. Men överlag så har han varit jättego och snuttig som vanligt, min älskade fis.

Idag var Olivfisen själv med S och S's mamma nästan hela umgängespasset och det hade gått jättebra!! Så på tisdag åker jag i princip bara dit och lämnar honom och travar hem till min mor sen (har ju nycklar så sätter mig väl och glor på TV där eller något), allt är nog bättre än att sitta 4 timmar i veckan med sitt ex.. Nog för att jag och S går bra ihop som vänner, men lägger hellre ner min tid på annat än att hänga i hans lya när Olivfisen kan vara där alldeles galant utan mig.

Bråkar fortfarande med avdelningen på Astrid Lindgrens som Olivfisen låg på, har fortfarande inte fått läkarintyg som jag kan skicka till försäkringsbolaget. Blir så sne!! De pengarna behövs verkligen den här månaden, SUCK.

Här i veckan jobbade Kim med en företagsflytt och fick hem en massa helt nya böcket. Har lagt ut 2 av dom som inte är av intresse i detta hushåll på tradera, kika gärna in och buda! Tycker nästan jag har satt skamligt låga utropspriser på böcker som inte ens någon har bläddrat i.

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=67568932

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=67568578

Intervjun gick helt okej, skulle få svar inom ett par veckor för att se om jag går vidare till nästa steg eller inte. Nästa steg är tydligen en introduktionsdag och efter den dagen får man sedan veta om man blir anställd eller inte, men håller tummarna på att jag kanske får napp på en fast tjänst på ett och samma ställe någonstans istället.

Nej nu ska jag återgå till simsspelandet med min älskade syster!

Inga kommentarer: