måndag 3 december 2007




Det har vart en jätte mysig helg. I fredags var vi hos S, gick hur bra som helst. Känns så skönt att det verkligen börjar funka, för deras skull längtar jag verkligen tills det att dom kan börja ses själva. Efter jag och Oliver hade vart där så träffade vi Sarah och Cissi. Vi tog en fika och gick lite i affärerna innan dom stängde. Då gick vi runt lite utomhus bara. Från Jakan åkte vi nog nästan direkt hem till Anki och c/o. Såg en film, sen bar det av hemåt för att natta en arg liten lillfis.


I lördags åkte vi och hälsade på inåt i landen. Började hos farmor och farfar där vi fick god mat (jag åt faktiskt älg för första gången) och rullade senare vidare till min farbror och deras ungar. Vid 21 åkte vi hemåt igen, tror lillfisen tokdeckade så fort vi lade oss ner på min säng när vi kom hem.


Igår så bakade jag lussebullar (haha, har aldrig sett större) och ta i trä, dom blev fett goda. Förutom att baka så hann jag inte med så mycket mer än ett bad med lillfisen. Allt som allt så har dom senaste dagarna vart helt perfekta. Känns som att livet leker, allt rullar på. K är fortfarande lika perfekt för mig, Oliver är fortfarande världens vackraste unge.. Ja, det finns inte mycket för mig att klaga på inte.

Nu i veckan ska jag nog försöka ta tag i städning och träffa folk. Känns som det var ett tag sen man var på Xist också, så ska nog försöka ta mig dit en skvätt.

Oliver äter hemlagat nu och det går hur bra som helst. Han verkar tycka att det är mycket godare för han äter mycket mer och betydligt snabbare än vad han tryckte i sig burkmat.

Nej, dags att springa till ICA och hämta ut sista julklappen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp, jag har pratat med Tobbe om nyår, och han tycker det låter super! =)