fredag 21 december 2007



Nu kommer en uppdatering till. Fan, känner mig nästan lite duktig. Har varit ganska omotiverad till att blogga på senaste, vet inte om det är för att det händer så lite eller för att det faktiskt händer en hel del.


I tisdags var jag iallafall på Xist's julavslutningsmiddag. Det var jätte trevlig, dock var ljudnivån allt för påfrestande för mina öron. Lär inte folk sina barn hur man beter sig när man går bort? Jag skulle aldrig tillåta att min 4åring sprang runt och skrek och klättra på okända människors små bebisar utan att det var okej. Faktiskt inte. Annars var stämningen på topp, trevliga människor och god mat. Alldeles perfekt. Dock så var mitt huvud relativt dött redan en timme innan dom stängde så jag valde att åka hem istället. Olivfisen var lite trött och grinig så det var lika bra att åka hem så man kunde hålla honom vaken tills det är sovdags.

I onsdags så var K iväg tidigt, så jag och Oliver passade på att mysa för oss själva hela förmiddagen och åkte och mötte upp K i hans hemmaförort lite senare. Var kul att komma hem dit en natt, men både jag och K känner att det är här vi är hemma, så vi stannade bara en natt den här gången. Vi gjorde inte så mycket igår, såg en film och var sociala med hans familj.

Idag däremot var vi på Vinn Stormarknad igen. LYCKA! Jag borde nästan få betalt av dom, haha. Känner mig som en levande reklampelare för Vinn och deras sortiment och deras priser. Mycket bra, mycket fint. Nu har jag bara en enda planerad julklapp kvar, men ska hitta på något extra till K som han inte vet om, han måste ju få en present att öppna på julafton också. Även om han inte är beredd på det och har köpt nåt extra förutom piercingen till mig så ska han minsann få sig något att öppna på julafton. Tur att han inte läser min blogg. Oliver har ruinerat mig på julklappsinhandladet, men det gör inget. För han är garanterat det allra allra bästa som någonsin hänt mig.

Efter årsskiftet kommer jag och K stå skrivna på samma adress. Vilken grej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du pierca dig? När och var och varför? =)
Hoppas allt är bra med er, Ticke har feber (IGEN) så det är bara hoppas på att han är frisk till nyår! :D

Anonym sa...

God Jul o Gott nytt år önskar Malle