fredag 28 december 2007

Idag är det städ och tvätt som ligger på schemat. Kanske inte så överdrivet jätte skoj att städa och tvätta hela dagen, men ibland måste man. Jag har till och med varit så duktig att jag har strippat av min vagn och skrubbat hela klädseln, känner mig grym. Dessvärre fick jag dessutom grymt ont i ryggen också, det var mindre duktigt.

K springer i tvättstugan och springer hemma. Sorterar undan för små kläder (Olivers), städar ur varenda vrå osv. Så nu ska vi få det fint och ordningssamt inför nästa år. Mysfaktorn är ganska hög så här års.

Igår och i förrgår har vi hängt med Anki, Isaak och Fredrik. Vi har haft jätte trevligt. Shoppat, käkat ihop, kollat film och så har Isaak och Olivfisen fått leka en massa. På tal om lillfisen så vet jag inte vad det är med honom, han matvägrar. Bröstet och saft tar han tacksamt emot, men allt annat får man typ böka i och han tar inte mycket till sig inte. Visserligen har han haft lite diarré (vätskeersättningen var tydligen jättegod) och fått två bissingar till (så nu har han alltså tre stycken). Det verkar visserligen som att diarrén kom i samband med tänderna eftersom att den gick över ungefär på ett dygn och hans allmäntillstånd har vart precis som vanligt. Men jag vet inte. Jag blir så snurrig på det där. Har han inte börjat äta som folk igen snart får jag nog panik. Kanske ska föra in välling till lunch istället för mat, då kanske maten blir mer intressant som middag? Hm. Nej förslag folket? Det står ganska så still här..

Nej nu ska jag återgå till mitt städande och mitt spelade på www.gosupermodel.com..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag köpte nya nappar till dom, kommer dock inte ihåg var =/