söndag 30 december 2007

Jag älskar dig Kim.
2oo7 (ja, det här inlägget blir minst lika nostalgiskt som inledningen verkar), vilket år. Det är det år jag fick träffa de 2 viktigaste personerna i mitt liv för första gången. Först fick jag träffa Oliver (efter en enorm längtan), det är det största och mest känslosamma mötet någonsin. Inte nog med det, K dök upp också. Kärlek på riktigt, det var inte direkt igår. Tror aldrig att jag upplevt kärlek på det vis som jag upplevt i år, tack vare dessa två underbara människor. Jag bara hoppas att vårat dreamteam ska ha det minst lika underbart 2oo8 och många många många år framöver.
Jag vet inte vad mer jag kan skriva, för att sammanfatta året så bra som möjligt. Att framförallt glad över alla nya vänner och alla vänner jag återfått kontakten med. Tack.

Det här året har varit ett år av många så givande möten. Möten jag kommer bära med mig resten av livet, tack allesammans. '

Gott nytt år *<3*


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman min! Hoppas att ditt nya år blir lika underbart som detta om inte bättre. Älskar dig och självklart kommer jag finnas kvar för dig och Oliven hela 2008 och resten utav livet =) You are my number one! <3