torsdag 10 april 2008

Här visar min snart 1år gamla hjälte upp sina skills. Jag tycker han är jätte duktig för att inte ha fyllt ett än (observera då att jag jämför endast med barn i samma ålder som jag träffar regelbundet/ofta/ser i parken).

Febern börjar gå ner ordentligt, inte alls lika jobbig för honom just nu som den var i början av veckan. Men tänker hålla oss inomhus tills nästa vecka då det är dags för kalas. Pallar inte att han ska vara sjuk och missa sitt 1års kalas, han har missat allt möjligt pga sjukdom innan. Men sitt 1årskalas är min plikt som mamma att se till att han är frisk på!

Han är söt min son, sötast i världen. Jag älskar min Oliver mer än något annat. Han får mitt mammahjärta att skutta!

Fan, snart är det dags att börja se sig om efter jobb. Jag har hört att det är lättare att få jobb på andra sätt än via AMS, men får fler timmar på dagis om han är inskriven. Mycket att fundera över..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad stor han har blivit! Och så söt han är, farligt farligt ;) Hoppas allt är bra med er! //Nina och Emmi

Malin sa...

Han är så himla duktig :D och imorgon blir han ett år! det ska bli så kul och komma till hans födesedags kalas:D puss

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Hehe ja jag kan ha dig i tankarna om de behövss :)