onsdag 2 april 2008


Nu har vi haft 2 ofantligt bra dagar i rad. Lite gnälligt har det väl vart. Men med snuvan och diarrén är det ett gäng tänder på väg upp, så jag vet att det inte är något mer än tänderna på gång med lillfisen iaf. Överlycklig över bedövningssalvan, är inte Anki tacksam nog tror jag (även om jag betalat den själv).
Både iförrgår och igår har vi varit i parken med Sarah och Cissi, mina sessor. Oliver har blivit jätte duktig på att gå utomhus nu, ser så sött ut.
Nu har jag faktiskt inte tid att sitta här och klottra mer. Ska ställa mig i en dusch, göra mig i ordning och packa skötväska. Sen ska jag (om jag hinner) ta en sväng till parken med Anki och Isaak, hämta ut kalasservetter på Ica och sen åka till min mormor och morfar. Ska få hjälp att slå in niten på City Eliten där och käka pannkakstårta. MUMS.
Förhoppningsvis blir det inte en sen kväll ikväll, vill vara hemma innan 20 så han slipper somna i vagnen för natten.

Inga kommentarer: