torsdag 24 april 2008

Nu har jag äntligen fått tillbaka min laptop. LYCKA. Det här blir nog första inlägget på länge utan ett videoklipp eller någon bild, men har inget direkt nytt i den här datorn och både kameran och sladden blev kvar hemma (är hos Kims päron).


Idag har iallafall vart en jättemysig dag. Började med att åka och hälsa på i min gamla skola, underbara lärare vad jag saknar er ännu mer efter att ha träffat er idag. Förstår inte hur jag någonsin kunde längta efter studenten. Alla mina läsare som går på gymnasiet, ta vara på det. Man får det inte en gång till. Fuck it.


Efter vi hade vart där knatade vi hem till Olivers mormor, käkade lunch och glass. Hann prata en hel del bröllop med min mor när vi satt ute på altanen bland hennes nya vackra altanmöbler. Sjukt snyggt har dom börjat få det där hemma nu. Vissa kvällar hos pappa kan jag verkligen sakna mamma, men det är skönt att inte bo ihop längre. Känner mig betydligt mer vuxen i hennes ögon nu än vad jag gjorde innan jag flyttade. Vet inte om det är hon som har börjat se mig på ett annat sätt eller om det är jag som kanske har blivit lite mer vuxen? Nej usch, nu vill jag inte ligga här och räkna vuxenpoäng.


Kim kom förbi hos mamma så tog vi sällskap till hans föräldrar. Mötte upp dom nere vid fotbollsplanen där hans lillebror precis avslutat sin fotbollsträning. Så Oliver sprang runt på grusplanen och blev lovligt skitig, men kul hade han. Min älskade lillfis.


Har inga större planer för den här veckan förrutom sola en sväng imorgon, in till stan efter vi har vart hos S på fredag, 1 års kalas på lördag och träffa Suz på söndag. Haha, shit. Nu var jag verkligen lovlig; "inga större planer" och så är hela veckan späckad. Fint där, bra att man tänker innan man skriver. Nej men, får väl visa klockslaget lite hänsyn. Nu hinner jag verkligen inte blogga mer för lillfisen sover galet oroligt. Ska dra i mig en cigg och se om han somnar in lite goare när jag inte ligger bredvid och knapprar (visserligen låter inte knapprandet på laptopen högt alls) men är han lika orolig när jag kommer tillbaka får han krypa ner mellan mig och Kim och sova vidare inatt. Närhet är mys, speciellt av dom två finaste grabbarna i världen.

Inga kommentarer: