söndag 10 februari 2008

Har varit en lång, seg och skön helg. Har fått vila en hel del. Samtidigt har vi vart ute flera timmar, träffat S och lite så. Nu står K med disken, Olivfisen leker på golvet i köket och jag hamnade här. Har precis beställt andra sässongen av L Word, så den borde komma lagom tills vi har sett klart den första sässongen.


Ikväll ska jag packa när K städar, förstår inte varför vi inte gör tvärtom.. Men han sa visserligen något i stil med att han inte ville få någon skit om något fattas. Åker till Sandra och Ticke imorgon och kommer hem igen på tisdag eftermiddag. Bli mycket att göra det här veckan, så jag antar att jag kommer vara lika keff på att blogga som jag varit under den här helgen. Minns innan jag träffade K, fick abstinensproblem om jag inte hade bloggat minst 1ggn/dygn. Jag saknar nog den abstinensen. Det är så ofta jag känner att jag skulle vilja blogga om barta orden kom, men av någon konstig anledning så gör dom inte det alls på samma sätt längre. Satt och skummade i min förra blogg, det känns så långt borta att skriva på det sätt jag skrev. Det kanske bara är jag som får för mig det, äsch. Inget att fundera så överdrivet mycket över, eller?


Sitter och lyssnar på S.O.A.D, lagom upplyftande. Fan, det var något jag skulle skriva om. Nu har jag totalt tappat bort det och det suger apfett. Nej nu ska jag ta tag i listan vi borde skriva för att få med allt vi behöver till Sandra och Ticke imorgon. Bara hoppas att både jag och Oliver är på lite bättre humör imorgon än vad vi varit idag, men det är vi säkert!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, jag tänkte att om ni vill och har tid kan ni komma på tisdagen och stanna till onsdagen, börjar jobba klockan tre eller fem då.. Så får ni sova här iallafall :)