torsdag 28 februari 2008

Shit, jag har blivit sämst. Nästan så jag får lov att be mig själv om ursäkt för att jag är så kass på att klottra här. Helgen var helt okej, lite stressig, men helt okej. Det sög bara alldeles för hårt att det inte gick nå bra i melodifestivalen för Isaksson, han var bäst. Nåja, hoppas på BWO i stora finalen sen, den låten har klistrat sig på hjärnan. Kan bero på Olivfisen blev helt frälst så K har spelat den ett antal gånger, men jag gillar den.
Annars har det väl inte hänt så överdrivet mycket nu i veckan, mamma fyllde år idag så vi var där och fikade en stund. Olivens moster sov här i tisdags så vi passade på att beställa lite kläder på gemensam faktura -> delad fraktkostnad. Imorgon blir det åka av till S som vanligt.
K's mamma fyller på måndag och min morfar på onsdag. Så det blir en hel del födelsedagar, men det är lugnt. Jag bangar aldrig på käka tårta. Iallafall inte hemmagjord tårta, så grymt gott.
Nu har jag lite småångest. Min son är stor, skulle köpa ett par utebyxor. Det böev strl 86 för 80 var alldeles för litet. VAD HÄNDER? Han gick ju över till strl 80 alldeles nyss. Nej hujedamig. Stoppa tiden.
Så även denna vecka blir alldeles fullproppad. Får se om det hinns med att blogga något, hoppas på det. Kanske bättrar mig när jag får tillbaka laptopen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Joo tyvärr tiden går alldeles för snabbt vill ju ha tillbaka den dära bebis tiden man bara längtar efter den igen ju. Men samtidigt e det en fantastisk tid nu när allting händer:) var såå lite så:)