fredag 1 februari 2008

Oliver är bättre idag, äntligen hör man en KLAR förbättring på rösten hans. Så idag kan jag nog godta att det är falsk krupp. Usch, jag avskyr när min lilla inte är som han ska. Men nu är han på väg åt rätt håll, lite grinig och bitchig är han fortfarande dock. Han tycker att han ska få göra precis som han vill för att han är sjuk, vi har nog skämt bort honom. Men det är skönt att se att han är piggare, det är jätte skönt.


Nu ska han få åka med K till Kista och köpa hem lite gott till både Olivfisen och oss andra här hemma hos K. Det var ett par vändor ut på loftgången inatt, men det hoppas jag på att slippa. Tycker bara det är så otroligt skönt att höra hans lilla röst igen, även om han gnäller en hel del. Just nu är han anti och vill verkligen...INGENTING så vi får hoppas att vändan till Kista och tillbaka gör lite nytta, då kan jag passa på att kurera min hals också.


Har inte så mycket mer att skriva, är bara lättad över att det iallafall verkar gå åt rätt håll :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo det har jag. i början när hon föddes

Anonym sa...

jo jag vet. men en viss person vill inte att jag ska gå dit