onsdag 6 februari 2008

Jag är dessvärre utan dator eftersom att chassit släppt vid tangentbordet. Och så ska jag lämna in min mobil snart också, fan vad min elektronik ska strula, nåja. Tur att det gör det medans garantin fortfarande finns kvar.



Nu ska jag klä på mig och Olivfisen (som förövrigt nästan har helt tillbaka sin röst och knappt ett spår kvar av sina koppor), vi ska ner och kika lite på second hand butiken i centrum, dom har rea. Typ 10 kr/plagg. Så vi får se om vi fyndar något. Efter det bär det nog av en säng till parken, vi var där igår med Anki och Isaak och imorgon ska vi dit med Sandra och Ticke. Var ett jäkla bra tag sen Oliver och Ticke fick leka, den har sjukat sig om den andra inte har det.



Nej nu är det dags att sätta fart, bjuder på en liten nostalgibild här :) Man kan bara inte få nog av skrotet-minbilden.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ok =) Fick precis Cazandra att somna..
Hon va såå trött.. Lagat mat just nu.. Sj? kram

Anonym sa...

hade henne igår igen.
nej enligt bella är hon för ung för att sova borta:/

Anonym sa...

Nej, det sa jag inte. Jag sa att jag inte kunde äta middag med er för att jag hade tvätt tid här i jakan =)