lördag 2 februari 2008

Tidsfördriv.

Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre ? - Nej, en aning kortare.
Skulle du vilja väga mer ? - Nej, vill ner 10 kg.
Skulle du vilja ha sex med en kändis ? - Michael Douglas för typ 20 år sen, lätt!
Skulle du vilja dricka dej full NU ? - Nej


Tio KAN
Kan du röra på öronen ? - Nej, jag är mänsklig.
Kan du slicka dej på näsan ? - Nej.
Kan du kolla kors med ögonen ? - Jag kan göra mycket lajban med mina ögon.
Kan dina föräldrar lita på dej ? - Tillit är något man förtjänar.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Om jag sover.
Kan du va på en fest utan att dricka ? - Ja..
Kan du suga - Alla föds väl med sugreflex?
Kan dina vänner lita på dej ? - Dom jag litar på kan lita på mig.
Kan du tänka dej att pierca naveln ? - Nej.
Kan du låta bli att spendera dina pengar i en affär om du har pengar ? - Japp.


Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar ? - Alla har vi väl varit tonåringar.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig ? - Bara när det krisar eller hänt något stort.
Har du syskon ? - Världens bästa Kniv <3
Har du någonsin haft sex med någon ? - Har väl hänt.
Har dina föräldrar ljugit för dej ? - O ja, det svider fortfarande.
Har du varit full den här månaden ? - Nej.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna ? - En aning, det börjar bli enformigt.
Har du borstat tänderna den här senaste timmen ? - Nej
Har du pussat någon som är 4 år äldre ? - Jadå, älskar min K.
Har du haft sex med nån som är 4 år äldre ? Ja
Har du haft ett förhållande med nån som är 4 år äldre ? - K.
Har du funderat på hur det skulle va att testa droger ? - Har väl alla?
Har du blitt påkommen när du har haft sex, om du har haft det ? -Ja.
Har du haft sex med mer än 3 personer ? - Ja.

Har du ljugit på nån fråga nu ? - Nej, då hade detta varit väldigt onödigt.


Tjugo VEM
Vem är din bäste vän ? - BUNKE!
Vem älskar du ? - Jag älskar många, men mest älskad är Olivfisen!

Vem hade du senast sex med ? - K.
Vem vill du bli full med ? - Bunke!
Vem är den bästa artisten ? - Lars Winnerbäck.
Vem pratade du senast i telefon med ? - Mamma
Vem har du en liten crush i ? - K.
Vem är snyggast i hela världen ? - Michael Douglas.
Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det ? - Oliver.
Vem är snällast i världen ? - K.
Vem är din bästa kompis ? - BUNKE! tåls att nämnas ofta :)
Vem vill du prata med ? - Ingen just nu, skönt när det är tyst.
Vem sov du senast med ? - K och Olivfisen.
Vem såg du senast full ? - K.
Vem vet allt om dej ? - Bunke.
Vem kysste du senast ? - K.
Vem kramade du senast ? - Lilla Moa.
Vem kan berätta allt för dej ? - Dom jag litar på.
Vem kan du berätta allt för ? - Bunke.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ÄLSKAR dig.
/Bunke

Anonym sa...

2 saker, jag kan faktiskt både vifta/röra på öronen OCH slicka mig på näsan! Stolt freak haha :D
och! jag trodde du var oskuld! *besviken" hahaa älskar dig bror <33