torsdag 21 februari 2008

Nu har jag sugit på att blogga. Så nu ska jag väl se om jag kan lyckas få till någonting. Den senaste veckan har varit lite sisådär, men ändå helt okej. Jag ska i alla fall bidra med ett musiktips (låten som senaste veckan varit mitt humörpiller); Queen - Killer Queen. Den fastnar på hjärnan och är så uppåt, jag bli glad av den helt enkelt.
Vi har fortfarande inte fått någon tid för undersökning av Olivfisens hjärta så ska ringa och stressa på dom lite imorgon. Men, när jag umgås med min son har jag så jäkla svårt att tänka mig att något kan vara fel. För han är precis som vanligt, lite vildare än andra barn som vi är runt och är bokstavligt talat överallt hela tiden när han inte sover, sitter i badet eller äter. Det är fullt ös på min lilla kille. Han verkar må super, så jag bara hoppas att dom hörde fel på BVC, att det faktiskt inte är någonting. Det skulle jag nog visserligen ha hoppats på även om han inte verkade må hur bra som helst. Min fis, min skatt. Vad jag är lycklig över dig.
Jag har ont i magen, har riktig mensvärk för första gången sen innan jag vart gravid. Jag har inte saknat den. Satte in en spiraljävel idag, eftersom att jag är sämst på piller, orkar inte gå och oroa mig över graviditet hela tiden. Så nu får vi se hur jag och den här lilla filuren kommer överens. FUCK IT VAD JAG HAR ONT I MAGEN.
Så mycket mer har jag nog inte att säga, ska väl försöka vara lite mindre sämst på att blogga och höra av mig här något under helgen. Har ganska mycket att göra. Årsmöte, Parmiddag och lite annat tjaffs.
K är världsbäst på att vara min pojkvän.

Inga kommentarer: