fredag 9 november 2007

De senaste dagarna har varit jätte bra, nu har jag dessvärre den här jätteskabbiga typ halvfrossan ikväll.


Igår var jag på första (av typ 4/5) ensamstående mammaträffar som Xist har, det var jätte mysigt. De andra mammorna som var där var jätte trevliga. Dock visade sig en av mina "ovänner" (eller vad man man nu ska kalla henne?) sig där. Men så fort hon verkade se att jag och Oliver var där så skulle hon "köpa burkmat och komma tillbaka", men såg inte henne nåt mer där inte. Jag hade då inte vänt i dörren sådär om hon hade kommit före mig. Det finns inte ens en konflikt längre, ingen kontakt. Förstår inte vad som är så svårt med att sitta i samma rum, visa varandra respekt och ha ett schysst förhållningssätt till varandra när man faktiskt tillhör samma "grupp". Nåja, dom andra mammorna var i varje fall hur trevliga som helst och deras bebisar var jätte fina.
Efter den träffen gick vi vidare till öppna förskolan. Hade sångsamling och fikade lite. Där var det lika mysigt som vanligt. Är verkligen så gudomligt glad att Xist finns, var hade jag annars kunnat få kontakt med de underbara människor som vistas där? Både personal, mammor och barn.

Efter Xist åkte jag mot mamma, bråkade med en hemlös på pendeln. Hon kan fan inte ha varit sann alltså. Jag har för mig att det finns regler för dom som säljer Situation Stockholm? Jag tackade i alla fall nej till att köpa en tidning, då fick jag minnsann höra att hon mördar sånna som mig och jag vet inte vad. Helt galen människa. När jag hade kommit hem till mamma hände inte så mycket mer som är värt att nämna.

Idag såg jag Våra bästa år hela två gånger (missade ju igår). Det är så bra, så jävla bra. Visserligen är det aningen överdrivet nu och man skrattar rätt mycket. Men det är fan spännande, jag börjar tro att det är John som har plockat alla. Ofta Maggie skulle öppnat dörren för någon utav dom misstänkta? Haha, nej gud. Får abstinens av att skriva om det. Vill bara se mer och mer. Just ja, om någon vet hur man kan få tag på allra första avsnittet. Hojta då!

Idag var vi hos S mellan kl 14-18. Idag gick det jätte bra. Oliver verkade känna sig så himla trygg med S idag. Blev helt varm i kroppen av att se hur bra de trivdes idag och hur kul och mysigt dom hade. Jag bara hoppas S fortsätter att vara ensam hemma när vi kommer dit ett tag till, Oliver blir så mycket lugnare och kommer snabbare till ro då.

Har kollat idol och helt rätt person flög iväg. Hoppas Marie Picasso flyger nästa, hon irriterar mig i allt hon gör. Usch, vilken jävla människa. Nej, nu ska jag kasta in mina grabbar i mitt rum och kolla simpsonsfilmen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, det är kul att läsa om dig och Oliver :-)
Kan inte annat än att hålla med dig dvs jag hoppas ochså att Marie flyger all världens väg nästa vecka :-) *kram*

kn1v sa...

Jag tror oxå att det är John :O

hahaha ut med jesus idag o tuttlisa nästa vecka =).

HAHAHAHA den där kärringen på pendeln var ju bäst.. LOL!! haha o det bästa var att alla andra började fnissa när hon flög.. xD