tisdag 27 november 2007

Idag är jag tacksam. Tacksam för världens finaste son, världens finaste släktingar, världens mest underbara pojkvän och världens finaste vänner.

Jag har handlat klart alla nödvändiga julklappar från och med imorgon. Då har alla jag planerat att köpa till fått. Så imorgon blir det av att åka till Stinsen med Anki, K och Isaak.

Jag, Oliver & K var över hos Anki, Fredrik och Isaak idag. Käkade middag ihop, kollade TV och lite så. Det var jätte mysigt. Känns så skönt att umgås med andra barnfamiljer allihopa, speciellt när Isaak bara är 2 dagar yngre än min fis. Det är så mycket man redan givet har gemensamt. Dom övriga åt pizza och jag tog en kycklingsallad. DUKTIG MARIA. Operation sluta äta onyttigt och småäta är påbörjad. Eftersom att jag ska sluta amma snart så är det väl dags att lägga om kosten då jag antagligen kommer lägga på mig en del eftersom att det inte går ut så mycket av det jag äter till bröstmjölksproduktion.

Det ska bli kul att åka till Stinsen imorgon, ska få gå på min älskade, efterlängtade Vinn Stormarknad. Aldrig vart där. Men blir dock väl som ett barn på julafton bara av tanken.

Den här veckan är så fullbokad att jag får huvudvärk av bara tanken. Stinsen imorgon, babysim på torsdag, öppna förskolan på fredag, S har umgängestid på fredag, åka till farmor och farfar på lördag. Förhoppningsvis känner jag mig inte bakis på söndag...

Inga kommentarer: