tisdag 20 november 2007


Lång dag. Skovalet var (nog?) galet fel. Mötte upp Anki och Isaak kl 9:10, Oliver var inte allt för lycklig över att bli väckt klockan 8 när han mer än gärna sover till 10. Vi var ambitiösa, vi skulle åka till Babyland och vara där när allt vid Outlet öppnar kl 10, hah Babyland öppnar kl 11. Snopet. Vi tog en tur på Toys 'R Us, köpte leksak till Ticke, Isaak och Oliver. Leksaker. Alltid kul. Sen tog vi en sväng på Rusta, håll i hatten; Jag köpte ingenting. Samma sak på Babyland. Jag var sååå duktig idag. Tyckte jag till en början iallafall. När vi kommit till Jakobsbergs Centrum flög dessvärre pengar iväg, men inget onödigt. Oliver har fått en ny tjocktröja, mössa och vantar och engångshaklappar att ha med i skötväskan, mucho nödvändigt.


I Jakobsbergs centrum inträffade dagens lycka, mötte Sarah. Vi har inte pratat på 3-4 månader av flera olika anledningar. Men nu är vi tillbaka, jag har saknat dig och din otroligt vackra dotter. Ni betyder så mycket. Sen hängde jag med Sarah och Cissi (som syns på bilden) hela dagen. K tröttnade ganska snabbt på o hänga runt med massa brudar så han åkte och väntade på mig hemma hos pappa. Kom hem sent, missade typ hela Desperate Housewives. Tur att K's snälla mor bandade, lär väl bli att åka dit imorgon och glo.


FAN, jag har galet ont i mina vader, känns som dom väger mer än mig. Sovadags. Är helt sjukt färdig.

Inga kommentarer: