onsdag 28 november 2007


Jag var på Vinn Stormarknad idag. Det var helt underbart. Betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig. Sällskapet av Anki och Sandra (samt deras enastående vackra söner) och så självklart mina älskade Oliver & K gjorde bara saken ännu bättre. Det var stort och dom hade mycket, vi hann knappt igenom halva affären. Dit åker jag garanterat när det är dags för Olivers 1års dag, dom hade jätte mycket praktiska och fina barnleksaker/barntillbehör till helt okej priser. Köpte hem blöjor, barnmat och nappar som lyser i mörkret till natten (vårt rum blir kolsvart).

Jag köpte iallafall lite julklappar (tänker inte skriva ut vad i bloggen då många läser), blöjor, barnmat, tvättlappar, nappar, amingsnapp, fleacefilt, julgranskula, hårfärg (till min skabbiga utväxt), tomtedräkt till Oliver och säkert något mer jag inte kommer på just nu.

På kvällen kilade jag och mina älskade Oliver & K över till Anki, Fredrik och Isaak och kollade på film. Linas kvällsbok blev det (inte första gången man ser den, men den är jävla rolig). Trivs bra ihop med dom, jävligt bra människor. På tal om bra människor så är nyår planerat. Jag tar med lillskiten och K och åker till Sandra och Ticke och firar nyår med dom, Tobson och Sandras mamma. Mysigt värre.

Sjukt bra dag, hoppas babysimmet imorgon blir lika lyckat. JUSTJA, en sak som inträffade idag suger verkligen. Jag blir så arg på mig själv, jag är för jävla virrig. Oliver tappade sin Phufilt som han fick av min mamma när vi låg på BB. Så om någon snäll läsare i Jakobsberg kanske hittar den i närheten av pendeln så hojta, han är verkligen ledsen utan den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad är en fleacefilt för något? du menar fleecefilt? hehe. rätt ska va rätt.

kn1v sa...

Nej stackars liten utan filte :(
Men vad ska man göra? sånt händer ,