lördag 24 november 2007



Gott folk. Jag är trött. Efter Olivers förkylning och konstiga sovrutiner så har hela hans dygnsrytm blivit helt katastrofal. Inatt somnade han för natten 00:30. Det är alldeles för sent. K var snäll och gick upp och väckte Oliver vid 9 imorse. Sen var dom uppe och pysslade med ditten och datten tills jag kom upp. Var jätte skönt att sova ut, men på något sätt känns det som att hela dagen är förstörd om man sover längre än till klockan 10. Sen jag klev upp har vi inte gjort mer än ätit och spelat tvspel, samtidigt som lillfisen har ätit 2 gånger och sover sin andra gång nu.

På måndag blir alla räkningar och alla skulder (visserligen till mitt eget sparkonto) betalade. Sen blir det handla julklappar i Kista. Om inte Sandra och Ticke &/eller Sarah och Cissi kan följa med så drar jag nog med mig K och åker vidare till Vinn Stormarknad i Stinsen. Där har dom skithäftiga grejer om man ska handla till småbarn, till helt rimliga priser. Så det är värt att ta sig en titt på i alla fall.

Hos S igår gick det hur bra som helst. Det går bara bättre och bättre så allt talar för att Oliver ska vara hos S och hans familj på juldagen i ett par timmar utan mig. Jag bara hoppas att det ska gå bra. Han har två familjer och ska tillhöra båda enligt mig. Och inom sinom tid kommer S kunna ha Oliver själv varje gång dom ska ses. Det längtar jag efter, för deras egen skull. Kommer nog kännas bra för mig också, att slippa känna mig som en barnvakt när dom ska ses.

Nej, jag kommer inte på något mer vettigt att skriva om idag..

Inga kommentarer: