lördag 10 november 2007


Fan vad dagen har gått utan att man gjort ett skit. Eller ja, lite har vi gjort. När vi hade ätit frukost och klätt på oss och hela baletten så gick vi ner till centrum och mötte Anna (en av Olivers gudföräldrar). Vi travade till Coop och skulle handla Tacosgrejer till våran lunch/middag. Förutom det hittade jag en skittuff mössa till Oliver. Får knäppa en bild imorgon eller så. Skit tuff var den. Sen travade vi hem och käkade.
Min kära son har vilat kanske sammanlagt en timme (MAX) sen han gick upp imorse. Så förhoppningsvis somnar han tidigt för natten och sover ordentligt. Ja, sen Anna åkte har vi faktiskt inte gjort så mycket mer. Jag ska nog lägga mig i ett bad och tina snart. Jag fryser fortfarande av tanken på att det var snö och is (justja, ska inte gå ut i gympaskor mer) på marken när vi var ute och gick.
Imorgon blir det en sväng till min älskade mormor som fyller år och sen en sväng förbi S på vägen hem, det är fars dag så man får väl bjuda till lite :).
Nej, nu ska jag stänga av den här dumburken och mysa med K och Oliver.

Inga kommentarer: