torsdag 8 maj 2008

Det här är inlägg nr 100 i min blogg. Kan inte fatta att jag har suttit och skrivit iaf någonting i exakt den här rutan typ 100 gånger. Hah, det är sånt man säger ju; "men hallå jag har ju typ bloggat 100 gånger".. Lite lame, men ja visst.
Annars är allt bra, flyter på. Ska till S imorgon och efter det bär det av hem till Kim's mamma, vi stannar där tills på söndag. På söndag blir det ju långpromenad med stavgångscrew. Hah, jag och Linda ska äga vägarna här i trakten ><. Har blivit en del kvällar där sen hon flyttade in, var där senast ikväll och käkade middag med henne och Zandra. Go unge, dessvärre har hon en tendens att dra ner Oliver på golvet. Det har visserligen alla ungar vi umgås med som inte kan gå, men jag tror bara det är Zandra som han är rädd för, hah. Stackars Olivfisen.
Idag var vi på dagismöte. Pratade med förskoleläraren som ska ha hand om Olivfisen och de andra 4 pojkarna som kommer bilda den nya småbarnsgruppen på förskolan där han ska gå. Både jag och Kim fick ett jätte positivt intryck och vi tror att det kommer bli jätte bra, synd bara att S inte kunde komma med. Annars känns det jätte bra att det är ett så fint ställe och en sån himla fin verksamhet. 11/8 kl 8:30 börjar våran inskolning. Känns lite småläskigt, men det blir nog bra. Jag har bara lite svårt att vänja mig vid tanken att det ska vara en människa som inte är släkt med Olivfisen som är med honom om dagarna, men det blir säkert bättre med tiden. Hon sa att det alltid är svårt att lämna ifrån sig barn på dagis, speciellt första barnet. Hon var iaf så pass frälst att hon ville att han skulle stanna kvar med sina söta lockar osv. Lillfisen flirtade inte på så lite han heller, ja det blir nog bara bra det där. Nu ska jag bara komma ihåg att börja märka kläder osv.
Nu ska jag nog försöka få lite sömn så jag orkar med morgondagen, men ska försöka flirta på älsklingen ett till parti yazty...

Inga kommentarer: