tisdag 20 maj 2008


Idag är det ett jävla pissväder, hittade den här bilden och började längta efter den sköööna värmen som det var den dagen vi tog den här bilden.. Var i Jakobsberg idag med Olivfisen, Kim och Kim's mamma. Var inne i nya barnbutiken där (som jag faktiskt hållt mig från att gå in i förrns jag faktiskt har råd). Dom hade jätte mycket söta grejer, men jag gick bara därifrån med en Sverige body, så gick jag till Lindex och köpte Sverigestrumpor också (likadana som han hade förra året, dock större). Köpte ett nytt paraply för det jag köpte förra sommaren har börjat ge upp, hittade ett helt okej på ICA för 20 pix, haha får se hur "länge" det håller då. Det kan ju iofs chockera. Hah, hoppas på en positiv chock. Ska hålla varpakastningen för ungdomarna ikväll så hoppas det håller ikväll bara. Nu sitter jag och myser i mina nya mjukisbyxor för 70 pix, fan vad nice.
Jag och Malin provade stavgång igår, haha. Det var skitkul, något jag verkligen hoppas jag kommer orka fortsätta med. Ska gå igen på torsdag om det inte är samma jävla pissväder som det är idag. Sen har jag sett stavarna jag vill köpa, dom är gråa med rosa små krussiduller på, tillåter ekonomin denna månad det så köper jag dom. Pallar inte anpassa mig efter Friskis&Svettis jäkla schema för att träna, mycket skönare med egna så man kan gå ut o gå när man vill. Men ska gå ett par gånger till med instruktör så man får in snitsen, en aning iaf. Nu är det kamp, bort med mina irriterande extrakilon innan jag ska i min otroligt vackra bröllopsklänning som bara hänger hemma och väntar... LÄNGTAR, mycket.
Justja, jag undrar om några ens läser min blogg överhuvudtaget längre, väldigt fattigt på kommentarer.. Ni som läser kanske kan lämna någon liten kommentar? Det skulle iaf värma en hel del att få se att någon faktiskt fortfarande läser.. Nu ska jag bygga duplo med Olivfisen.

6 kommentarer:

Malin sa...

Jag är din trogna läsare :D Hoppas det är fint väder på torsdag så vi kan gå stavgång :D

Anonym sa...

jag läser också din blogg!

Anonym sa...

Jag är en trogen läsare bror! och jag vet en till som bor på samma adress som jag som också läser! ;)

Anonym sa...

Jag läser din blogg & tycker att du sköter ditt jobb som mamma perfekt! ;) Kram

Anonym sa...

Jag läser också ;)

Anonym sa...

Och jag har hört att man inte ska gå ut när barnet har feber.