torsdag 22 maj 2008


Min älskling har vart som en ängel idag. Jätte medgörig. Hoppas det håller i sig även imorgon, för jag lär ha århundradets sjuhelvettes jävla träningsvärk. Gick stav gång med Malin på F&S idag igen. Det var Cross och Bas i typ kombinerad grupp, ville man fick man alltså gå sakta.. Typ lååångt bakom pensionärerna. Och som den 20åriga strandade val man är så ville man väl inte vara sämre än någon gamling heller. HAHA. Så jag öste på och fy fan vad jobbigt det var. Gick i täten hela tiden och sista biten tillbaka gick jag t om före instruktören, känner mig grymt duktig. Vi startade kl 19 och var tillbaka där vi började 20:29, ana tröttheten i mina STACKARS fötter. Fick skjuts nästan hela vägen hem också av en av damerna som går med oss i gruppen. Grymt schysst, annars hade man väl stått där i evigheter och väntat på en buss. Nu har jag precis kommit ur ett vaaarmt och galet mysigt bad. Hann dock se Charlotte sjunga innan, HEJA CHARLOOTTE!
Nu orkar jag inte skriva mer, ville bara berömma mig själv offentligt.

2 kommentarer:

Malin sa...

You can bet I do!! ;) ;P Man vill ju så klart veta om det är någon filur som läser min lilla blogg ;) Nu när jag blivit så pass duktig :D

Visst ska vi bli bäst på att gå stavgång ;) :P

Anonym sa...

Duktig du som är ute och stavgår :-)
Vilken fin tröja ( eller är det body?? ) Oliver har på sig på kortet :-)
//Helen A