torsdag 29 maj 2008



Har blivit en liten traderabög på senaste, 3 klipp på samma månad. Hah. Bröllopshandskar, slöja och så stavar.. Vet inte om klänningen jag budade på åt en vän räknas riktigt, men nu inväntar jag bara vinnarmailet så ska jag få hem dom här.. 75 pix + frakt. Nice värre, ska jag ut och knata med Mallanbrallan på morgnarna (hoppas jag?).. Vill verkligen komma igång nu, ska bara hitta bättre matvanor, men det kanske ger sig med tiden? Tycker iaf att stavgång på kvällarna är rena rama rapakaljan, går hellre på morgonen då förbränningen är maxad så man kanske är sugen på frulle när man kommer in igen. Gör man så kanske matvanorna löser sig lite mer automatiskt? Har ju pratat en del om matvanor och så med min far, men av hans "viktnedgång" att dömma ska jag nog lita på mig själv mer.

Nej nu har varken jag eller min dator kraft kvar att skriva mer, får se när vi hörs nästa gång!

Tack för en underbarkryssning min familj.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej Tack så mkt=) eran prins e oxå jättefin=) men va skönt o höra positiva kommentarer om 5mm de gick skitbra igår så vi får se hur de går ikväll=) kram sofie m alice

Anonym sa...

hej sofie m alice här igen=) ja skrev till fel person förrut=) hehehe...datorn hoppar som han själv vill ibland=)

Anonym sa...

Dina stavar är grymt fina ;) Dom påminner om mina :P Haha.. ;P