onsdag 14 maj 2008



Idag har vi vart i parken två hela gånger, med Linda och Zandra. På förmiddagen var det iaf uppehåll, men efter Olivfisen hade käkat lunch och sovit ca 2 ½ timme så regnade det. Så det blev att inviga Olivens regnkläder och stövlar. Bilder på Snyggve i regnutstyrsel kommer upp i bilddagboken när Lindas internet funkar och hon skickar bilder (glömde min kamera hemma idag...).

På bilden är småfisarna (Oliver och Zandra) ca 5-6 månader.

Dom leker iaf relativt bra tillsammans nu, Olivfisen verkar inte alls vara lika rädd för Zandra längre. Fast jag skulle nog inte heller uppskatta om någon som inte kunde gå än drog ner mig på golvet hela tiden. Synd att inte Fisen förstår att hon faktiskt inte menar något illa.

Idag är jag faktiskt lite besviken, skulle ha tävlat i helgen på Sätravarpan men min kastkamrat har annat för sig så jag får klara mig utan, satsar på Kringelvarpan nästa helg istället. Men nu ska lillfis nattas och det är bröllopsmatprogram på 4an!

1 kommentar:

Malin sa...

Vad söta dom små liven är :D

Haha. jo det är sant vi ska ha toy-boys och ett rosa stort slott. Och toy-boysen ska ha stringkalling, iallfall mina :P haha