måndag 26 maj 2008



Skansen var jätte mysigt, fler bilder därifrån finns i Olivers bilddagbok. Blev en heldag, sen hem och titta på Eurovision Songcontest, jag tycker helt fel låt vann. Hah, jag har hela mitt liv fått höra av mina päron att jag gillar konstiga låtar, men i år fick faktiskt min låt en 10a av Sverige så det var inte så illa. Jag gillade Bosinen & Herzegovina; http://youtube.com/watch?v=0r567UNGEfQ. För er som inte har hört/sett den så se och lyssna på den! Groteskt humörpiller, verkligen en moodbreaker efter alla snyftballader.

I söndags var det varpatävling, tänker inte ens kommentera hur det gick med tanke på vilket lag jag fick att kasta i. Jag har kastat i 8 år och fick kasta med min syster som kastat i 2 år och en annan liten tjej som knappt kasat 1 år, lite lamt tycker jag. Men men, dom poäng vi fick stod jag för ca 80% av, så jag är nöjd med gårdagens insats iallafall. För en gångs skull så brände jag mig inte ute på kringelvarpan, men färg har jag fått så idag har jag faktiskt en vit tubklänning och rosa leggins för att visa min snygga bränna. Hah, ni som känner mig vet hur pass "ofta" jag använder klänning... Men måste ju använda den nångång innan min systers examensmiddag.

Nej, nu ska jag återgå till yatzyspelandet med Anna, kryssning ikväll så förvänta er inget blogginlägg förrns tidigast onsdag :) Ha det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fin bild på er två!! så sött :D Längtar tills nästa helg gumms :D hihi. hoppas ni får det trevligt på kryssningen :) puss

Anonym sa...

Oliver ser ut som o han gillade att sitta på hästryggen //Helen A