tisdag 6 maj 2008


Min lillfis var sjuk hela dagen igår, allt han åt kom ut igen. Stackarn. Fick knappt behålla lite vatten utan att skita ner sig. Så idag är det vila sig hemma. Han har druckit en del vatten och ätit gröt till frukost (tog gröten jag har kvar från 6 månader då den är mildare). Allt har fått stanna kvar i magen idag vilket är väldigt skönt. Så nu håller jag bara tummarna för att någon liten lunch får stanna kvar i magen när han har vaknat och så också.
Har blivit en hel del dagar & kvällar i rad hos Linda nu. Grymt kul att vi ändå verkar lära känna varandra bra och trivas bra ihop. Alltid kul när bekanta släpps lite närmare inpå. Vi ska till och med ut med stavgångsgänget i området imorgon bitti. Justja, ni läste rätt. Jag ska prova stavgång, dock med lånestavar till en början. Men om jag verkligen gillar det så lär jag säkerligen införskaffa mig ett par egna stavar, har någon läsare någon aning om vad det kan tänka sig kosta?
Annars så sitter jag och inväntar Kims hemkomst från skolan. Han slutar om en timme så borde vara hemma lagom till Våra Bästa År. Sen ska jag springa ner och boka tvättstugan tills imorgon, orkar inte få värsta berget av tvätt som sist, 3 personer skitar ner ganska mycket kläder... Dessutom är det kul att tvätta tycker jag, tycker dessutom det är kul att städa. Men att diska, det är fortfarande ett helvette, så så jävla vuxen har man nog inte blivit ännu.
Nej nu ska jag se klart L Word avsnittet som är pausat på TV'n och hoppas på att min kära syster kikar förbi snart. Har inte setts på ett tag så jag saknar henne en hel jäävla del. Så det ska bli mys o få kackla lite med henne. Ikväll lämnar jag av Oliver hos sin mormor och gudfar någon timme eller två, ska kasta ikväll. Fan, idag är jag motiverad.

Inga kommentarer: