fredag 6 juni 2008


Dagen har varit jättemysig. Evelina (Kim's guddotter) var hur sockersöt som helst, det såg till och med Olivfisen som flirtade hej vilt med den lilla tösen.
När vi kom hem från BB kastade vi ner lillskrutt i en balja på balkongen, där ute lekte han länge, alla sakerna fick bada. Slängde ihop middag; potatisgrattäng, rostbiff och sallad. Jag lät faktiskt salladen ta störst plats på tallricken idag, känner mig otrolig, hah.
Annars har jag inte så mycket mer att skriva om än att jag Ä L S K A R denna värme och mina 2 grabbar. Jag älskar livet just nu. Imorgon bär det av till Eskilstuna för att träffa Kim's pappa och min mammas pappa. Ska bli spännande :-)
Ha en fin helg folket och njuuut i solen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vän till zandras pappa! Det e henke...

Å zandra ha öronkåpor så det så!
God natt