fredag 6 juni 2008

Han mår mycket bra idag :-) Rösten är nästan tillbaka. Äter myckt gör väl ingen i denna värme men han smäller i sig risi frutti och fruktpurréer av alla dess slag. Så lär väl försöka peta i skruttisen något mer ikväll när det inte är så jävla hett..

Var ute och gick en hel timme imorse, skönt. Något som är galet irriterande är att min nässelfeber (som tydligen kom av stress) inte vill ge med sig. Nåja, får väl se ut som en prickig korv. Nu ska vi till BB och hälsa på Kim's blivande guddotter som föddes igår. En riktig solstråle mitt i allt elände tror jag nog :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din förlåtelse är godtagen Prickikorven ;) ;P Jag tycker det gick bra på stavgången idag, får hoppas ditt knä är bättre imorrn. Jag tycker synd om dig som har nässelfeber.. Jag har aldrig haft de, men det såg inge kul ut alls.. urs.. puss på dig gumman :D

Anonym sa...

Ja, men ibland måste man få unna sig något gott :D

Det lät mumsigt det.