onsdag 18 juni 2008


Här bjuder jag på en väldigt privat video. Olivfisens första minuter. Jag antar att det bara är människor som tycker om mig, Olivfisen och om blogg som läser här, så jag hoppas även ni tycker videoklippet är lite mysigt.. Som ni ser är jag helt groteskt tagen och får knappt fram ett ljud, ligger bara och pillar på honom. Det är min älskade mamma som pratar, tack för att du höll min hand (samt brottades) med mig under förlossningen! Det hade aldrig gått så bra utan dig!

Idag har vi inte gjort så mycket. Förmiddagen var det tvättstuga och leka en massa här hemma med lillfisen. När han sov middag så satt jag och Linda och kollade syskonvagnar och nu har vi hittat en för 500 pix som vi ska köpa. Inte världens snyggaste men vi ska pimpa den lite. Men tänker jag inte avslöja nu, blottar väl bildbevis sen när vi är klara. Folk måste nog tycka vi är ganska knasiga som köper syskonvagn, men vadå vi träffas ju typ varje dag.. Lättare att ta ut en vagn än två. Plus att vi vill ha en så imorgon åker snälla Kim iväg och köper den på kvällen, tack älskling.

Fick 3/4 auktioner sålda och klara idag, den sista startades om. Så nu har jag iaf tjänat ihop ett ciggpaket, hah. Men hellre säljer jag för en fjuttig peng än att kasta, har fullt med kartonger med för små kläder överallt, har insett att man inte kan spara varenda plagg. SNYFT.

Nej nu ska jag springa över till Anki och hjälpa henne (stackarn har ingen dator) att få lite annonser på tradera! Kanske bloggar mer ikväll annars hörs vi imorgon!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Efter midsommar! Jag loooovar :) Saknar er tokmycket!

Anonym sa...

hihi vilken sötnos :)