lördag 14 juni 2008



Nu har jag och Kim varit bänkade vid Syrrans ps2 sen igårkväll. Var på "avskedsmiddag" för henne, mamma och Thomas igår. Dom åkte till Kreta imorse så nu hoppas jag att dom har mycket finare väder än vad vi har, här är det bara äckligt och grått.

Annars har vi inte gjort mycket alls idag. Olivfisen har haft en av de jobbigaste jävla dagarna på länge, enligt mig. Vet inte om han vaknade på fel sida imorse eller något men ingenting idag har fallit herrn i smaken. Nu sover han iallafall, skönt. Visserligen har han sovit en timme men kampen från idag känns fortfarande. Hah, shit vad bortskämd man är när man klagar för att lillfis har vart jobbig en dag. Känns ganska underbart skönt att slippa skriva sånt här varje dag iallafall. Jag har verkligen en glad, söt, snäll och go liten kille. För mig kommer han vara liten tills inskolningen börjar, mindre än 2 månader kvar. Vill verkligen inte eftersom jag fortfarande ser ut att vara arbetslös.. Men jag ska inte ha honom varje dag eller alla timmar jag har rätt till bara för att jag kan, bättre att ha honom ett par timmar mån-tors så han är inskolad och klar när jag väl lyckas få ett jobb. Men jag hoppas verkligen att jag får ett jobb, snaaart. Vill verkligen inte gå och typ slicka pengar ur fickorna på soc. Aldrig att jag vill det, hellre äter jag grus!!

Nu har vi kommit en hel bra bit framåt på ps2an ser jag, ska lyfta lillfis till spjälsängen, ta ett bad och sen fortsätta spela med Kim. Tror nog minnsann att jag ska ta mig ett glas vin i badet för att känna mig lite lyxig! Skumbad ska jag ha också minnsann!

Ha en fin helg!

Inga kommentarer: