torsdag 19 juni 2008


Oliver o Zandra har fått sin vagn nu! SKILL. På bilden syns dock inte sufletten, men den är fin den med. Vi har dock stora, SNYGGA planer för pimpningen. Men tänker inte avslöja något förrns det är klart. Den kommer vara så jävla läcker! Jag bara längtar! Tur att vi båda är händiga och duktiga på symaskin! Det var ju inte den smidigaste vagnen att köra, för jävligt tung med två ungar i. Men dom hade det så mysigt, satt och pratade och la huvudena mot varandra och lite så. SÖTAST.
Förövrigt så tappade Linda sitt bankomatkort i papperskorgen idag, förlåt. Men det var ganska roligt :), tragiskt också! Tycker lite synd om dig.. Men det såg kul ut när Linda och Kim grävde i den där jävla papperskorgen mitt i centrum. HAH. Måste bara säga att jag är jävligt glad att du flyttade hit Linda! Du är verkligen en vän jag vill ha kvar så länge jag kan tänka mig finnas kvar på jorden. Verkligen. Speciell är det ord jag vill använda på våran vänskap. För du är speciell!
Imorgon är det midsommar så kommer antagligen inte blogga förrns på Lördag. Ska vara hundvakt imorgon till lilla Chico-ci. Så han får följa med oss till min älskade mormor (vad jag saknar dig!) och sen får han sova med oss hos Kim's mamma som vi ska till för att fira efter middagen hos min mormor. Har ju inte träffat Husby folket på ett tag så det ska bli mysigt och trevligt att åka dig imorgon. Mycket mysigt! Ha en trevlig midsommar folket! <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag SKA kriga! :) jag älskar honom så! Älskar dig med btw :D

pussa Olivfisen från mig <3

Anonym sa...

Du glömmer alltid bort att nämna mig i din blogg när vi har setts ='(
Puss och Gull ;D! <3

Anonym sa...

Jaha ;p Det stog 23.46 så jag trodde att du hade glömt mig ;D! hehe