tisdag 10 juni 2008



Igår hade vi en helt underbar dag på Bonäsbadet. Vi (jag, Olivfisen & Kim) var där med Linda & Zandra, Emely och Malin. Vi hade med oss picknick till lunch och mellanmål så vi var hemma vid 17;30 då vi satte igång grillen uppe hos Linda. Ingen gormegrillning men hamburgare med bröd & pommes sitter aldrig fel. Vi hade en jätte mysig dag igår och Olivfisen somnade som ett stolpskott ca 9 minuter efter att vi hade lagt oss på sängen. Idag är det dessvärre ett jävla skitväder, jag gillar när det är jätte hett och man kan ligga och steka på stranden och bada, även Lillfisen uppskattar det.

Imorgon ska jag åka förbi babyland och hämta ut bilderna som fotografen tog på Olivfisen för några veckor sen och se vilka jag ska behålla och inte, det ska bli spännande. Hoppas på att den här fotografen är bättre än han som fotograferade Olivfisen på Xist förra året. Jag förväntar mig att om det är en fotograf som tar bilderna så ska dom iallafall vara något extra, inte se ut som dom foton jag tar hemma med min 5,1 megapixel kamera.

Idag har vi vart hos S på förmiddagen, det gick jätte bra som vanligt. Olivfisen & S blir bara mer och mer tighta vilket glädjer mig något otroligt. Längtar tills den dag S kan ha Oliver själv, blir till det bättre för oss allihop då tror jag.

Lägenhetskön är inte alls lång kvar för oss tror jag, plats 12 på en 3a jag vill ha i Jakobsberg. Så innan årsskiftet tippar jag på att vi har fått vår egen lya. Nej på tal om, ska man ha egen lya räcker det inte med att Kim har fått jobb, jag ska nog in o kolla lite nya annonser på AMS jag också. Vi hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan verkligen säga detsamma om din lillkille :) hoppas ni har det bra i denna sköna sommar värme :)