torsdag 12 juni 2008


Nu saknar jag solen, extremt. Det är ett bajstrist väder för tillfället och jag vill stekande värme. Jag är precis som min mamma, vintern kan gärna fara åt h*lvette, sommar året om. Tack snälla? Jag skulle nog trivas bra med at bo utomlands där det aldrig blir kallt. SKÖNT. Men dessvärre har jag så underbart mycket folk här jag älskar och inte skulle kunna leva utan (t ex BUNKE) så att flytta utomlands är inte aktuellt än iallafall, om inte Bunke flyttar med mig då kanske.
Ni som inte känner mig har säkert ingen aning om vem Bunke är och våran historia, kan försöka dra den lite och ge denna underbara människa lite gratis PR *s*.
<3
Jag och Bunke träffades på Hovet när AIK spelade för många år sen, tror att jag precis hade fyllt 14 år. Första gången vi träffades sa det klick på en gång, vi vart bästa vänner på stört. När vi hade känt varandra i ca 2 veckor raserade allt för mig. Jag var sänkt. Mina s k "vänner" jag hade hemma gjorde inte så mycket för att göra saken bättre. Utan det var Bunke som ringde hela tiden för att höra hur det var, det var han som höll om mig när jag grät så att jag nästan blev uttorkad. Han är en helt underbar människa och genom åren som har gått har vi burit varandra genom tunga perioder. Finns ingen vän så fin som Bunke och jag älskar honom högt, skulle aldrig släppa greppet om en så fin vän, ALDRIG. Visst har våran vänskap haft svackor osv, men jag släpper honom aldrig. Den enda verkliga riktiga vännen jag någonsin haft under så lång tid och på heltid. Tack för att du lärt mig vad riktig vänskap är Bunke, jag älskar dig.
<3
Idag har jag faktiskt gjort en hel del. Åkte till Babyland i förmiddags och hämtade ut bilderna från fotografen. Jag är otroligt positivt överraskad, dom är huuur fina som helst. Ska köpa allihopa, kors i taket. Jag är nöjd. Efter vi hade vart på Babyland åkte vi hem, jag passade på att käka lunch medans lillfisen knallsov i vagnen. När han hade vaknat tryckte jag i honom lite mellis. Efter det satte jag mig en snabbis och kollade mailen och fick se att min ena auktion är avslutad för någon har klickat på KÖP NU (på tradera). Oförberedd som man är springer man ner till ICA och kollar vad frakten kostar så man får med det i vinnarmailet. Nu är jag iallafall av med för små sandaler, nice. Bara hållar tummarna för att köparen är seriös, men det lär ju märkas. På vägen hem från ICA svängde iallafall förbi parken och lekte lite med Linda & Zandra. När dom hade börjat rulla hemåt kom Kim hem från jobbet så vi gick hem och satte igång med middagen. Haha, lillfisen var helt rabiat med matintaget under middagen. Käkade mat 45 minuter konstant och sen en smörgås på det. Haha, ska bli intressant och se om han vill ha välling överhuvudtaget vid nattningsdags (om en kvart, får snabba mig så jag hinner bli klar här innan det är gosdags).
<3
Nu ska jag ragga vidare en date åt en killkompis, hojta singeltjejer om ni är intresserade btw :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

En sån där solhatt har Ticke också :) Jag har internet igen :)