måndag 23 juni 2008


Idag har vi som vanligt haft en mysig dag med Linda & Zandra. Efter Olivfisen hade käkat frulle möttes vi upp och gick ner till ICA och handlade lite, samt skickade jag iväg ett tradera paket. Efter det hade vi en liten picknick på en bänk, vi hade velat ha en riktig picknick men idag har man ju (som vanligt) inte kunnat lita på vädret. Efter det travade vi upp till Linda, medans hon var i tvättstugan en sväng passade jag ungarna och lagade mat.




Efter lunchen var det dags att gå hem och vila för lillfisen. Idag sov han riktigt bra, hela 2 och en halv timme. Skönt, han var utvilad när han vaknade. Men under hela kvällen och eftermiddagen var han helt rabiat, som en rabieshund som vill ha uppmärksamhet ungefär. Jag tog en pause och gick ner till ICA i regnet för att posta ett till tradera paket och köpa kakor. Jag och syrran känner för lite kakor till kvällens The Sims2'ande. Men vi får se om det blir så, har en vän som inte har det riktigt som den ska. Kanske bjuder in mig själv en stund där istället.




Hah, nu har Kim legat klistrad framför Sims2 Urbz In The City sen han kom hem från jobbet, älskling! Och på lördag ska jag på bio, WOHO! Olivfisen ska sova hos sin mormor och gudfar och jag passar på att gå på bio med syrran och Kim.

Inga kommentarer: