torsdag 3 januari 2008

Every day is a fashion show. Det verkar i alla fall så, hos oss som har barn. "Kolla den här dräkten". Det tragiska är att det känns som man är på väg ner i den fällan, har börjat rata sånt man ärver för att köpa nytt som matchar. Ganska knäppt. Får lägga av för fan, så jävla onödigt. Ingen som bryr sig om vad han har på sig förutom jag? Skärpning, jag börjar bli en sån mamma som man irriterar sig på. Shit, galet det där.



Inatt har Oliver inte sovit speciellt bra, tror han är lite småförkyld fortfarande. Jag är det i alla fall. Men det är bara till att hålla lillfisen vaken nu på dagen,
då brukar det lösa sig. Fuck, det snöar. Och jag, K och Oliver ska en sväng till K's mamma (hans kusin kommer dit med sin bebis). Så det ska bli ganska kul. Nu ska jag testa min vagn i snö på riktigt. HAHA, det lär bli en synd för gudarna (framförallt om jag inte kommer ihåg att låsa hjulen). Men det borde gå¨, hoppas på att det ska gå i alla fall.

Nej, nu ska det börjas klä på sig och ha sig. Dags för dagens utflykt. Ha en bra dag.

Inga kommentarer: