måndag 21 januari 2008

Nu är jag arg. Har varit inne och läst på http://VIUngaMammor.blogg.se och folk som kommenterar där går verkligen in för "no brain no pain". Bara för att hon är 14 år betyder det inte att hon är mindre lämpad förälder än en 37åring som får sin första, allt handlar om hur man känner inför sitt barn och vad man vill göra utav sitt föräldraskap. Som jag ser det så är bloggskriven jävligt medveten om sin son och hans behov.

Jag ser upp till henne, jag skulle aldrig klarat av att bli förälder som 14 åring. Jag hade aldrig klarat av att ta det ansvar som jag tar nu för 5-6 år sedan. Aldrig. Ge henne en klapp på axeln, för vilken skit ni folk än slänger ut er så är hon fortfarande en mamma, hon kommer inte gå tillbaka i tiden och göra abort för att ni grinar på henne! KLAPPA HENNE PÅ AXELN ISTÄLLET ERA JÄVLA ARSLEN.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för inlägget =). Jasså, Jag bor i Göteborg, själv då?

Anonym sa...

läste din kommentar på hennes blogg, tyckte det lät så bra ; "ni som gör abort vågar inte stå för konsekvenserna."

Anonym sa...

"DET ÄR ALLA NI JÄVLAR SOM GÖR ABORT SOM INTE STÅR FÖR KONSEKVENSERNA. ÄR MAN GAMMAL NOG ATT HA SEX SKA MAN VARA GAMMAL NOG ATT TA KONSEKVENSERNA!" Skrev du på viungamammor.blogg.se

men det är ju vi som gör abort som ser till att det inte blir några konsekvenser för någon...