fredag 11 januari 2008

Ikväll var det en trött liten kille som gav upp redan 20:41, SKÖNT. Första kvällen på säkert 4 dagar som han somnade innan 23. Fan vad slipat. Idag har allt gått bra, eller ja nästan. Var och handlade gröt och välling till Oliver idag på Coop (sån där färdigblandad), innan jag och syrran skulle ta tåget till S. Då tänkte jag skicka med K gröten hem igen eftersom att den är onödig att släpa på och vällingen skulle jag ha med mig eftersom att vällingburken som jag fyller o har i skötväskan stod hos min mamma. Självklart märker jag när jag har gått av bussen vid S att vällingen följde med K hem. Snäll som K är så åkte han hela vägen till S, lämnade vällingen och åkte hem igen. Så jävla guldvärt.

Det gick jätte bra hos S redan denna gång, den 25e ska jag bara vara med första och andra timmen. S och hans mamma ska ha Oliver själva två timmar där emellan. Ska bli skönt, ska nog gå i centrum.. UTAN BARNVAGN.


Fan jävla bajs. Ungen har vaknat, ska gå och lägga det sista som finns kvar av min arma skalle i mixern. Ciao.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nejdå, jag tycker inte det låter sjukt att hitta på ursäkter ibland, alla behöver andninghål.. men A:s mamma gjorde det hela tiden.. det mest irriterande var att jag var tvungen att hålla honom borta från henne när hon tittade på TV eller åt middag med pojkvännen varje kväll. VARJE kväll.. jag fattar inte att hon kan med!