fredag 4 januari 2008

Lilla bebisen igår var så söt, klockorna borde ha stannat. Hon är snart en månad och mindre än vad Oliver var när han föddes, fatta att jag tyckte hon var LITEN.
Vi stannade hos K hela dagen igår, fick skjuts hem av pappa på kvällen sen. Fan det var ju äckligt kallt. Så jävla röksugen, vill så gärna fuska. Men jag ska inte. Jag ska klara av det här. Jag är ingen vek liten skit. Dock är jag trött. Samt jävligt röksugen. Men nu har jag av ren reflex börjat morgonblogga istället för morgonciggen. Det är mycket bättre, i alla fall för lungorna mina.
Idag ligger det inte så mycket mer än att åka till S på schemat, så ska leta fram nån av seten Oliver fick av dom i julklapp att ha på sig. För en gångs skull hoppas jag på att jag kommer ihåg kameran, måste knäppa lite bilder på S och Oliven (till Olivens första album).
Ska dessutom hinna med att byta en julklapp som gått sönder på H&M. Håller tummarna på att dom är betydligt trevligare denna gång, annars tänker jag fortsätta handla över internet. Så det så.

Inga kommentarer: