söndag 14 oktober 2007

Hua. Det här är nog första gången jag sätter mig ner och kopplar av sen flytten började ta fart på allvar med packning hit och dit. Har inte Oliver vart på mig så har jag haft en massa annat att packa upp och böka med. Men nu sover han och det är bara två kartonger (inne i mitt rum) att ta itu med. Så efter jag har röjt så det ser okej ut här inne ska jag nog unna mig själv att sitta vid min nya bärbara dator (TACK MAMMA).
Jag börjar tro att mina kära son har någon slags halvårstrots eller något. Han är galen idag. Vill inte äta, vill inte sova, vill inte leka, vill inte sitta still.. Det enda som verkligen har varit dugligt idag har varit att ligga vid bröstet och promenaden vi tog med Malin och Emelie. Eller så har han bara en dålig vecka?

Det blir riktigt fint här inne, ska ta någon bild eller fem när det är klart så kan folk få se hur äckligt snyggt och RYMLIGT (jämfört med innan) vi bor. K har varit en ängel. Inte bara packade han nästan allt åt mig, utan han skänkte mig dessutom sin bäddsoffa och tog en av mina sängar hem till sig och så har han hjälpt mig och pappa något helt galet.

Jag har ingen aning om hur många jävla flyttlass som har gått, men nu är allt här. Så nu återstår det "bara" att packa upp allt och komma i ordning. Jag tror att det kommer bli sjukt bra när allt är klart. Men just nu känns hela lägenheten som ett jävla förråd.

Usch, jag har lite dåligt samvete. Jag skulle gått över och träffat Anki och Isaak idag (vi är faktiskt grannar nu), men efter allt med Oliver och min rygg idag så orkar jag knappt säga hepti. Men imorgon får jag tametusan ta mig i kragen och trava iväg till Anki en liten stund.

Det här inlägget har ju tagit lagom lång tid att skriva, började vid 19 tiden och innan jag nu har kommit fram till att jag faktiskt inte har mer intressant att berätta än att Oliver är jätte tidkrävande (sötnosunge) och att jag inte har packat upp allt än men att jag redan trivs bättre.

Nu ska jag börja natta lillen, för desto fortare han somnar desto fortare hinner jag röja här inne och gå och lägga mig. Och när jag vaknar är det måndag, då får jag träffa K igen. Varje sekund du är borta så känns det som att vårat dreamteam inte är helt, så är det ju. Det ska vara jag och mina grabbar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

heeeeeeeej marröööö :D va fin bilden var på dig och olivisen föresten! pusspuss

Malin sa...

haha. de är inte lätt när man heter Malin ;)