torsdag 11 oktober 2007


Jag har fortfarande jättejätte ont i min rygg. Ännu ondare än igår. Var hos min husläkare idag. Jag har tydligen sne rygg, så jag felbelastar automatiskt och får ont. Det är ju jävligt lysande. Så imorgon blir det röntgen, står även i kö till sjukgymnasten. Vad bra, då går både jag, morsan, mormor och syrran hos samma sjukgymnast.

Jag är trött på att bråka med min son om nattningen, det är helt galet vad Oliver håller på bråka. Har hållt på med honom i över två timmar nu och han sover fortfarande inte. Nu är K inne med honom och duttlar. Hoppas han har större framgång än jag, jag är så trött i min rygg. Så jävla trött. Det spelar ingen roll hur jag sitter, ligger, står eller går. Det gör för jävla ont i alla fall.

Malin sov här igår, alltid lika trevligt att träffa henne. Dock vart det jävligt jobbigt att somna, är van att somna till TVljudet, K är alltid vaken längre än mig och somnar när han ställt TV'n på sleeper eller vad det nu heter. Och Malin kan inte sova om det är minsta lilla ljus. Knepigt. Dålig kombination det där.

Oliver fick välling idag för första gången, han var lite skeptisk i början. Men till slut gick det alldeles jätte bra, han drack 80 ml. Det är nog ganska bra för att vara första gången, i alla fall för att vara Olivfisen.

Men jag orkar inte nu, varför sover inte min son för? De senaste nätterna har han vaknat och skrikit flera gånger, helt sanslöst hysteriskt. Och nu verkar det som att han inte vågar somna, för så fort han håller på somna in åker nappen ut och gallskriket kommer. Jag vill bara få sova. Min rygg plågar mig, har tårar i ögonen större delen av dagen, det är så jävla jobbigt. Tur att jag har Oliver, då kan man iallafall fokusera på annat än smärtan ganska många stunder på dagen.

Nåja, imorgon blir det att gå upp tidigt. Vid 7 kommer pappa förbi med flyttkartonger och då är det bara till att börja packa. Sen så kommer mormor förbi vid 10, då ska hon få passa Oliver och K ska packa lite åt mig, medans jag går till sjukhuset på röntgen. Jävla skit, jag hatar min rygg just nu.

Oliver har annars ätit jätte duktigt idag, både lunchen, melliset och vällingen på kvällen. Nu ska jag se efter om han vill ha lite mer välling, bröstet totalratar han. HUA.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Hittade ju två bodysar till Ticke för 358:-, haha! Ekologiska kläder is the shit ^^

Anonym sa...

Inte kul och ha ont i ryggen, hoppas det blir bättre!

Malin sa...

Tack snygging ;) skrev nyss i min blogg.. hoppas allt e bra. du ahr ju inte skrivit nått i bloggen idag :P men de kommer väl kanske senare får ja hoppas:) (L) puss