lördag 27 oktober 2007

Idag mår jag illa. Men det är det värt. Hade ruskigt kul igårkväll. Men ska ta det lugnt ett bra tag framöver. Jag hade tänkt att skriva något långt och fint och bra, men jag vet inte hur det här kommer sluta för jag blir yr och mår illa bara av att titta på datorskärmen. Jag är iallafall jätte nöjd med gårkvällen, önskar bara att det var möjligt att ha så kul och missbruka alkoholmängd så pass hårt som jag och somliga andra gjorde utan att må som pest OCH kolera dagen efter. Fy slatan i gatan.


Det var lite jobbigt att lämna Oliver igår, men det var lättare än de andra två gångerna jag har gjort det sen han föddes. Var skitjobbigt att åka därifrån. Men när tredje cidern var nere så var det helt cool. Visst saknade jag honom, men jag visste att jag var allt för alkoholpåverkad för att vara kapabel till att ta hand om honom. Men blää, jag tycker inte om att vara ifrån min lillfis. Men tydligen så mår man bra av att vara ifrån och göra annat ibland. Ja, det var så jävla kul.



Jag måste bara skriva att jag älskar dig Bunke. Tack för en helt underbart rolig kväll. Du vet att jag alltid kommer finnas kvar och alltid älska dig också :) Det säger jag inte bara på fylleryllan. Jag är så otroligt tacksam för att jag fick syn på dig där på hovet den där hockeymatchen för typ 5 år sedan. Hade jag inte träffat dig där och då vet jag inte hur jag hade överlevt, hur jag hade mått och vart jag hade stått. Tack för allt Bunke. Genom allt, det är du och jag. Min absolut bästa vän.

1 kommentar:

Anonym sa...

Evelina åkte ut.. :/